【圍物論】網絡交換器之爭… 論 Uptone EtherRegen

當下有很多關於網絡交換器 (Network Switch) 成效的爭議,小弟有感而發,對於未曾使用過 Audio Grade Network Switch 的同好,請真正試清楚才下判斷,唔好人云亦云。

對於有自我見解的同好,請不要用普通 IT “常識" 去判斷音響產品效果 (如果你只講 0 1 ,咁肯定係普通,連電壓高低都唔講,或者傳輸干擾也不提),因為各家產品應用唔同,普通 Switch 係處理數據,唔需要理會對音響器材的干擾,而音響用 Switch 需要減少對音響器材造成影響。音響用 Switch 唔單只針對資料完整性 (呢㨾嘢求其一隻 Switch 都做到,所以誤以為資料正確係王道) ,而設計主要以減低干擾為原則。對於那些『Switch 無用論』的同好,其實同『線材無用論』的理念一樣,真心恭喜你。

呢次「論物」主角係 Uptone 嘅 EtherRegen,佢有幾樣特點,有光纖插座、四個 1GbE、一個物理隔離嘅 10/100MbE,可以落地線,可以駁外置鐘,一件多玩味嘅產品,又唔貴,值得一試。

再嚟睇內涵,既然叫得做 Regen,本身就有 signal regeneration 功能,可以見到有條河喺 B頭附近,有兩條橋喺中間,完全係 isolation 嘅標準示範,另外可以見到右上邊有獨立穩壓,Isolation 做到足,再對落嘅都係穩壓,可見穩定度相當高,如果覺得呢樣隔離效果唔夠好,可以用埋光隔,咁樣應該更加理想。

跟嚟隻SMPS已經唔錯,想更好可以換LPS,好嘅 Ethernet 線守後門當然唔少得,加埋鐘就更理想,唔好問點樣至好,有能力當然玩到盡。不過,佢亦有不足之處,佢對輸入電壓高低有反應,即係話穩壓未做得夠好,所以供電要畀好啲;佢比較熱,有啲用家會加散熱;佢比較輕,插粗嘅網線可能升起,要加重,又因為輕,墊嘢比較少選擇。

其實呢件嘢主要係駁網絡用,亦主要用喺串流上面,而串流畀人感覺差,係因為網絡設計冇理會作為音響用途,而好多干擾來自網絡上,所以便需要呢類網絡隔離系統。如果你問我呢件嘢有冇用?我只會答:"聽串流好聽過CD",我知好多人會反對,但係我有啲朋友已經放棄玩CD,只玩串流。如果你玩串流玩得唔好,我只可以話:"你冇用心去玩啫" !

發表留言